Årets första dag

2017 års första dag börjar lida mot sitt slut. Vi har börjat året med en rätt bra dag ändå. Tog en promenad i det härliga vädret (inte okej med så mkt plusgrader såhär års dock!), åt rester från gårdagen till lunch och gjorde egen pizza till middag. Nyårsdagen har visst status som internationell pizzadag, inte helt otippat! :D
 
Vad har jag då för förväntningar på 2017? Hur ska 2016 nånsin kunna toppas?! Att lille Frank kom till oss var så sjukt häftigt! Ser fram emot att se honom utveckas. Lära sig sitta, krypa, gå, kanske tillochmed prata lite. Fs lista över mål med 2017 kan göras lång! Han sätter ribban högt för oss andra.
 
Vad gäller mig själv så vill jag komma tillbaka till jympagolvet. Tar ett halvt, eller nej det är fan ett helt, steg tillbaka då jag kommer leda mammajympa under våren. Det ska bli jätteroligt verkligen! Min förhoppning är sen att kunna leda basjympa till hösten.
 
Jag kommer vara mammaledig fram till 1/9. Då går jag tillbaka till jobbet på sjukhuset. Känner mig lite stressad över det redan, men jag tror de kommer bli bra! A kommer att vara hemma från midsommar, så vi kommer gå dubbelt under sommaren. Det ska bli riktigt härligt!
 
Vad gäller handbollen/funktionärandet så får vi se till hösten hur livet ser ut. Man kan ju inte flänga runt på samma sätt på kvällar och helger. Det är ju inget jag behöver bestämma nu, utan de tar vi efter sommaren.
 
Ser iaf fram emot ett 2017 tillsammans med min lilla familj! <3
 
Mina fina pojkar! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0