Söndagsmorgon

Morrn morrn på er därute! Ligger i sängen å bloggar från mobilen. Väldigt sällan jag gör de nuförtiden, tycker att blogg.se-appen inte är så bra nuförtiden. Gillade den äldre versionen bättre, då kunde man göra lite mer som man ville med bildtext osv. Jaja..

 

Väntar på att F ska vakna. Han brukar äta sitt första mål mat vid 8-9. Blir de senare än 9 blir hela dagen knas, så ska nog väcka honom snart.
 
Helgen har gått fort! Jag å F var ensamma igår. Efter han somnat kollade jag sluter på SATC-filmen som gick på 7an, å sen kollade jag på Wolf of Wallstreet som gick på svt1. Vet inte vad jag ska säga om den sistnämnda filmen. Mkt naket, mkt svordomar, mkt grabbigt. Nej, inte min typ av film!
 
Idag hade jag tänkt träna, men har fått ont i min vänsterfot. Jag misstänker att det är mina träningsskor som börjat ge upp, så har beställt nya. Använder Reebok Realflex fusion, haft samma modell senaste 3-4 paren. De är väldigt sköna, men ffa prisvärda! De ligger på mellan 500-1000:-. Man ska ju gärna byta träningsskor varje år, ffa om man tränar mkt där man "studsar", i mitt fall jympa. Man sliter väldigt mkt på dämpningen. Jag brukar ofta känna när de är dags för nya skor, får ont i benhinnorna. Men denna gången kanske de satt sig i foten ist?
 
När jag ändå var inne på Footway passade jag på aty klicka hem ett par nya Clarks-kängor. Äääälskar dom, och de jag har börjar bli rätt slitna! Frågade inne på Nilson om de gick att rädda, å hon rekommenderade nån återfuktande produkt och en rejäl rengöring på de. Så nu ser de iaf okej ut! Nu hade de denna modell på rean, så blev ett par mörkare bruna denna gång.
 
Favoritskorna, verkligen välanvända!
 
Klickade även hem ett par byxor från Gina. Behöver lite mer våriga byxor, och jag tvivlar på att jag kommer kunna komma i mina gamla byxor tills dess!
 
Nej, dags att väcka bebis. <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0