En helt vanlig torsdag

Man blir verkligen bortskämd när vi är hemma bådatvå om dagarna. I förmiddags var Alex iväg å tränade, den lyxen att få komma iväg och träna på egen hand lixom. Jag och Frank passade på att vila när Alex var borta. Så himla mysigt att sova med en lite fluffig bebis bredvid sig. <3
 
Slocknade direkt!
 
Efter lunch tog vi en promenad. Klarblå himmel ute, men ingen värme direkt. När ska sommaren komma egentligen? Vi gick iaf till en lekpark inne i Sumpan. Inte så mkt för F där egentligen. Han fick gunga lite i en sån stor fågelbo-gunga. Gunga är verkligen hans grej!
 
Glada killen!
 
Vi gick sen till Ica Maxi för å handla lite, bland annat lite barnmatsburkar. Bunkrade upp, men insåg att det ändå bara räcker i typ en vecka. Han äter rätt mkt nu asså! Hänger på Matsmart med jämna mellanrum nu, brukar köpa klämmisar där till bra priser. Är dock ett tag sen de kom upp sånt nu. Å lagret börjar sina!
 
Nu ikväll kom jag iväg på ett Jympapass. Kändes tungt i kroppen idag, märks att vi gått väldigt mkt denna veckan. Har haft lite känningar i ryggen. Borde kanske gå på ett till besök hos naprapaten. Måste kolla upp om jag har rätt till friskvårdsbidrag under mammaledigheten. Vi har nämligen en specifik del för naprapati på mitt jobb på sjukhuset. Vore ju toppen om jag kunde nyttja de! För mina tidigare besök har jag kunnat ta det via mitt butiksjobb, men den slanten är slut nu.
 
Nu ska vi kika på Hypnotisören, den går på TV4 Film.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0