Hesa Fredrik & träning

Igår kl 22 drog Hesa Fredrik igång. Fysatan va rädd jag blev! Visade ju sig sen vara falsklarm. Frank vaknade såklart, och var jätteledsen. Han kunde inte somna om, blev bara ledsen helatiden. Så vid halv ett gav vi upp. Alex la sig på soffan, och jag å F sov i sängen. Jättemysigt verkligen, men jag föredrar nog att han sover i egen säng trots allt.
 
Så ja, det var tre tröttmössor som gick upp vid 8 imorse. Efter lite frukost begav jag mig till Kungsholmens Friskis för ett baspass. Min jympa-vän Linda som körde. Jag behöver all inspiration jag kan få till höstens pass! Jättekul att träffa henne igen å. :)
 
Resten av dagen har vi inte gjort något speciellt alls. Jag sov en stund med F, såå skönt. Usch, jag känner verkligen att jag ligger efter med sovtimmar. Känns sådär då det vankas jobb ons, tors, lör och sön denna veckan. Men det ska nog gå bra!
 
I morgon ska det bli lite sämre väder. Vi ska åka och kika på en matta till Franks rum. Blir kanske en vända till Ikea också. Vi får se!
 
Ha en trevlig kväll gott folk!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0