Lite fix & MOS

Jag älskar att rensa, organisera, styra upp. Igår fick jag nå ryck å gick loss på min underklädeslåda. Insåg att jag aldrig någonsin kommer använda små spetstrosor igen, att jag har alldeles för mkt strumpbyxor å att jag INTE saknar stödstrumpetiden under grav! Numer ligger alla olika sorters strumpor i egna fack (steps, ankel, vanliga), alla BHar ligger fint uppradade och stringtrosorna är ett minne blott!
 
Byrån är Ikeas Malm, lådorna är också från Ikea å heter Skubb.
 
Idag är det söndag. Känns som måndag. Typ varje dag känns som måndag. Alex är ute å springer. Sen ska vi äta lite lunch, och sen åka iväg till MOS en sväng. Jag vill kika på lite småvaser/krukor. Och sen vill jag köpa mig en morgonrock i linne. Jag älskar att gå i morgonrock, men de i frotté blir så varma nu på sommaren. Så tänker att en i linne blir lite mer sval. HM skulle ha några varianter.
 
Ikväll har jag bokat in mig på ett jympapass på Kungsholmen. Kommer ju dock kosta mig 30:- x2 att gå på passet, då jag inte har något månadskort på SL nu under sommaren så åker jag på reskassa. Så ja, det blir ett rätt dyrt träningspass mao. Blir nog en vända till Friskis här i Sumpan istället. Men skulle ju behöva gå på lite jympa. Ah, kluvet!
 
Behöver ju snickra ihop ett eget jympapass å. Mitt första pass för terminen är fredag 1/9. Samma dag som jobbet startar. Tillbaka till verkligheten. Kommer nog göra det ganska lätt för mig, å återanvända en del låtar osv. Jag byter ju ände av stan, så chansen att någon varit på just mitt pass förut är ju rätt liten. Jaja.
 
Nej, ska koka lite potäter. Blir grillrester från igår till lunch. Mums!
 
Ha en fin söndag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0