MOS & löptur

Det blev en vända till MOS efter lunch. Kikade på lite pynt till nya hyllan. Kom därifrån med en turkos minivas (som dock inte ska få stå där) och en minikaktus (som inte heller fick plats i nya hyllan!). Köpte även tre tröjor till Frank på Lindex. Två reafynd, och en nyhet. Köpte dessa i storlek 86. De är enorma! Han använder storlek 80 nu, och det lär han väl lämna lagom till hösten. Så tröjorna blir nog lagom tills dess.
 
De två gråblå var på rean, den bruna en nyhet (HÄR).
 
 Fikapaus med klämmis.
 
Inne på HM Home hittade jag en jättemysig morgonrock. Jag vill ha en lite svalare variant, frotté blir så varmt på sommaren. Hade kikat på en i linne på deras hemsida, men i butik hittade jag en ännu bättre. Den är lixom våfflad i strukturen. Jätteskön, men ändå tunn. Tyvärr fanns de bara i den minsta storleken i butiken, så har beställt den från HM Online istället.
 
Morgonrocken och bilden hittar ni HÄR.
 
Blev en mysig dag i MOS. Trodde vädret skulle vara piss, men det sprack upp under eftermiddagen. Gav mig ut på en kort, men ack så jävlafuckingpissjobbig löprunda. Var väldigt behagligt väder att springa i iallafall! Ska försöka komma iväg på en löprunda i veckan, utöver annan träning. Borde väl ändå vara genomförbart?
 
Nu ska vi bädda ner oss och kika ett avsnitt Skärgårdsdoktorn. I morgon är det måndag igen, dagarna och veckorna bara flyter ihop. Veckan är fullspäckad, ska bland annat ut och äta med Nathalie. Inte träffat henne på år och dar, så det ser jag fram emot jättemkt! Sen snor jag med mig F för lite barnvagnsdejt på tisdag. Å så ska vi ut till svärisarna nån dag å. Ja, ni hör ju!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0