Mysig dag i Hagaparken

Frank och hans kompisar
 
Klappa händerna!
 
Idag har jag och Frank hängt med massa goa bebisar, och deras underbara mammor i Hagaparken här i Stockholm. En gigantisk park vid Brunnsviken. Vi satte oss på gräset vid de sk Koppartälten. Fikade, eller, vi jagade nog barn mest. Våra små kottar är inte längre så små! Galet att allihopa snart fyller 1år. <3
 
Vädret var verkligen på vår sida. När vi gick hemifrån så var det jättemulet och kallt, men sen sprack de upp och solen värmer verkligen.
 
Efter nån timme var det dags att söva bebisar, så jag och Amanda tog sällskap genom parken till busshållsplatsen. Frank slocknade direkt!
 
Vi kom sen hem till en nystädad lägenhet. Såå skönt! F fick fortsätta sova hemma, och jag gick också och vilade en stund. Har sovit jättedålig senaste nätterna, energin tog lite slut.
 
Efter F hade ätit middag tog vi en kvällspromenad till Blomsterlandet. Köpte lite fler miniväxter. Jag tycker det är så himla fint att ha något lite grönt lite här och var i lgh. Stora växter i fönstren är tyvärr uteslutet, då F mest river ner allt. Så får bli lite minisar.
 
Utsikten över Bromma flygplats påvägen hem.
 
Sen hem, söva bebis, äta, kolla Allsången. Nu ska vi bädda ner oss, dags att sussa!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0