Några dagar i skärgården

I tisdags tog vi bilen och brummade ut mot Skeppsdal. Där hämtade Hasse upp oss med båten. Några dagar ute hos mormor&Hasse stod på agendan. Vi har verkligen haft det jättebra! Helt okej väder, badade och solade iaf en av dagarna. Frank fick premiärbada i Östersjön, han tyckte det var lite för kallt! Tur att Hasse fyllde upp poolen med varmvatten, han gillar verkligen å bada min lille skrutt!
 
Annars har dagarna bestått av god mat, sällskapsspel, mkt bus, sol, bad, båtåkande. Ja, nivet sånt man gör i skärgården!
 
Det finns inge gölligare än bebisat i flytväst!
 
 Skärgårdens finaste Waxholmsfärja.
 
 Blev några vändor När & Fjärran, ett spel som jag numer hatar!
 
Skönt å bada i poolen.
 
Fick ro att sola några minuter iaf.
 
 Frank med sin gammel-mormor.
 
 Å Frank med sin gammel-Hasse.
 
Mina pojkar på båten påväg hem.
 
Har verkligen varit några underbara dagar därute. Så mysigt att F får en fin relation till min mormor&Hasse, verkligen guld värt! De är så fina med honom, och han trivs verkligen ute på Lilla Saxaren. <3 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0