Rena rånet!

Har spenderat 15 minuter av min morgon hos tandläkaren. Det kostade mig 1275:-. Helt galet va tandläkare kan ta betalt. Hade 450:- i tandvårdsbidrag, så kom ju ner lite i pris. Själva basundersökningen kostade 825:-, resterande var pröjs för att han berättade för mig att jag måste använda tandtråd. En info som jag egentligen inte bad om. Men men.. Han skulle kalla mig igen om ett år, men tror jag skjuter på det till 2 år.
 
Får väl helt enkelt se det som en investering!
 
Rådet jag fick var att använda tandtråd. Varje dag. Asså vilken människa gör det ens?! Jag har börjat använda munskölj, och där rekommenderade han Flux. Listerine är tydligen sämst, den fräter på både tandkött och tänder.
 
Nu har jag ätit lite secon frulle, gick upp sviiiintidigt i morse (6.30). Somnade sent, så är lite trött idag. Kan verkligen inte somna på kvällarna. Ligger å vrider å vänder på mig, funderar på massa saker. Mkt som snurrar i huvudet. Har nog tagit höst i huvudet redan. Börja jobba igen, och börja leda jympa igen. Ska försöka backa tankarna lite, tänka här och nu istället. Typ tänka på att vi ska sätta upp String-hyllan i sovrummet idag. Woho! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0