Träning & lagat bilen

Dagarna bara springer iväg. Snart är juli slut, och sommaren har knappt ens kommit igång.
 
Jaja, vecka 30 kan vi skriva i kalendern nu. Vi började veckan med ett pass på gymmet. Frank hängde med, så himla bra att man får ha med sig bebis i gymmet. Lilla salen var ledig, så vi körde ett cirkelpass därinne. F fick sitta i en Ikea-antilopstol under tiden. Gick jättebra! Han satt och lekte lite, och skrattade åt sina tokiga föräldrar!
 
Sen har vi inte fått så mkt mer vettigt gjort känns de som. F sov 2h efter lunch, så vi satt mest å väntade på att han skulle vakna. Sen tog vi en promenad till Carglass för att hämta ut bilen, den har varit inlämnad för byte av vindrutan (jävla stenskott!). Var även förbi jobbet (Synsam) en snabbis å skrev på mina papper om uppsägning. Så nu är allt klart där.
 
Jag å Frallan har varit själva ikväll. Väldigt mysigt, även om han inte gillar att gosa lika mkt som hans mamma! Upptäckte även att framtänderna i överkäken tittar fram nu å! Inte så lätt att ens få titta in i hans mun, och ffa inte så lätt att fånga de på bild! Men två små riskorn kikar fram. <3
 
F har även stått utan stöd för första gången. Han grejjade att stå flera sekunder innan han insåg att han inte höll i nånting! Många frågar om han lärt sig gå än osv, och jag kan inte låtabli att fundera lite. Är det så konstigt att han inte kan gå, han har ju inte ens fyllt 1år..? Jag läste nånstans att om barnet inte går vid 18 månader ska man "söka" fört. Så det är ju låångt tills dess!
 
I morgon ska jag å F iväg på barnvagnsdejt, blir en pic-nic i Hagaparken. Ska bli mysigt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0