Examensfirande & CL-final

Igår var lilla familjen i Västerås hela dagen. Vädret var inte på topp, men vad ska man göra?! Vi åkte först till farmor och åt lunch. Hon har precis fått flytta tillbaka till sin lgh efter diverse renoveringar. Tycker det blev himla fint, men är lite fundersam till varför man sätter in fullstor kyl och fullstor frys i en liten tvåa? Borde väl vara standard från typ 3-4or? Hon är iaf rätt besviken på att hon tappat massa skåp och bänkyta. Hon förvarar kastrullocken i diskmaskinen, för en sådan har hon ju fått och det tänker hon minsann inte använda! Inte lätt alla gånger! :D
 
Kusin-Emmas examensfirande var iaf väldigt trevligt, förutom vädret då! Vi var utomhus, i trädgården hemma hos min moster, så var bara å klä på sig. Det bjöds på god mat, supergod tårta (jaaa, jag bröt mitt sockerstopp!), dryck, tipspromenad och lekar. F fick lattja lite boll för första gången, man kunde helt klart se att han har talang! :D
 
Vår lilla fotbollskille!
 
Vi åkte hem lagom till finalen av CL. Trodde, och hoppades, verkligen på Juventus. Unnar inte Real Madrid nånting, speciellt inte Ronaldo. Men men. Jag somnade dock vid 2-1-målet där nånstans, tröttaste!
 
Innan avspark.
 
Idag är det söndag. Hade planer, men de grusades. Ibland är det surt att ens vänner lever ett så annorlunda liv än en själv just nu. Har varit rätt bitter över de, men det löser inga problem. Det är bara trist att känna sig dissad.
 
Tror jag joinar min tröttmössa till son istället!
 
Söndags-mode.
A
2017-06-06 @ 00:39:46

Vilken sötnos!

Svar: :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0