Fixardag

Idag har vi gjort i ordning Franks rum. Skruvat upp rullgardinern, satt tillbaka golvlisterna vi tog bort när vi monterade nya garderober och framförallt flyttat in hans säng.
 
Sängen på plats!
 
Spjälsäng (Troll), Tavellister (IKEA), Posters Desenio (HÄR & HÄR), Stapelklossar (Done by Deer), Mammut dragdjur (MIO), Hushyllor HM (SLUT), Plocklåda Micki (HÄR), Kallaxhylla med inredning IKEA (HÄR, HÄR & HÄR), Lego förvaringslåda (HÄR).
 
Första nattningen i eget rum gick ju sådär.. Han somnade två gånger i min famn i fotöljen därinne, bara för att sen vakna när jag ska flytta honom till sängen. Efter typ en timmes tragglande la vi oss i vår säng. Där somnade han ganska fort, men samma sak där, han vaknade när jag skulle bära över honom till sitt rum. La dock ner honom ändå, och efter lite stök somnade han tillslut.
 
Har valt heelt fel vecka för dethär egentligen. Mens på gång, en mage i kaos. Jaja, vi tragglar på. Fåt lite tips från några mammor i min mammagrupp på FB. Bästa!
 
Nej, nu ska jag ta en kvällsmacka (för att lugna magen lite!), och sen förhoppningsvis sova en ostörd natt. Alex har lovat att ta allt spring denna natten. <3
Anonym
2017-07-02 @ 09:54:53

Jättefint! :)

Svar: :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0