Fredagsfys, sen fredagsmys

Blev inte mkt sömn för min del inatt. Kom hem sent, meckigt att åka kollektivt i Stockholm en vardagsnatt. Efter en spurt på T-centralen hann vi iaf med ett pendeltåg hemåt. Annars hade vi behövt vänta 30-40 minuter på nästa. Aldrig varit så slut i hela mitt liv typ, blodsmak i munnen å allt! Flåset behöver verkligen jobbas upp!
 
Nog om de. Frank sov jättebra inatt. Vaknade till vid ett tillfälle. Alex fick springa på de. In med nappen, å så somnade han om. Min lilla skatt! Nattningen hade gått jättebra. Alex testade att natta i Franks säng med nappflaska. Han slocknade direkt! Så det kommer vi nog köra på framöver.
 
Vi startade iaf vår fredag med ett gympass på F&S, hela familjen. Frank fick sitta i en IKEA-stol, å vi körde cirkelträning. 6 stationer, 3 varv. Gick superbra! Frank blev inte så impad av sina päron, han skrattade mest åt oss.
 
Mkt spännande saker i salen.
 
Vi ska strax åka iväg å handla lite, och slänga lite saker på tippen. Ikväll tänkte vi bara ta det lugnt. Vi tänkte grilla lite, det hör ju sommaren till! Vi är för övrigt sjukt nöjda med grillen vi köpte.
 
I morgon kommer lite vänner över på dan. På kvällen ska jag på lite födelse-galej. Ska bli kul!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0