Kompishäng & Ikeabesök

Idag har vi haft en fullspäckad dag. For ut till Vallentuna vid lunch, för att hänga med Jonatan och Jason. De har nyligen flyttat till radhus därute. Är SÅ avis, vill också bo i radhus! Kanske inte i just Vallentuna dock. Eller, Vallentuna i sig är ju mysigt. Men det är för långt till jobb osv. Hade vi båda jobbat i närheten hade de ju varit perfekt!
 
Jonatan hade slängt ihop en tonfisksallad, älskar att man på sommaren kommer undan med något så enkelt som sallad till lunch/middag. Så enkelt å göra!
 
Var väldigt kul å få träffa Jason, herregud att han hunnit fylla 2år! Så himla söt å charmig, precis som sin pappa (och mamma med för den delen! :)). Som alltid när vi ses så pratas det gamla Tullen-minnen. Så glad att jag har min Kalmartid i bagaget. Bästa tiden! <3
 
Påvägen hem svängde vi förbi Barkarby. Blev en vända på Ikea och Mio. Köpte lite grejer till Frank, han ska få flytta in i eget rum så behövdes lite småfix dit. Visar i eget inlägg vad vi köpt.
 
När vi sen kom hem stöp jag i säng. Magen, nivet. Fyfan. När fosterställning är det enda som hjälper, inte kul asså. Tog min magmedicin i morse, då jag kände av'et redan då. Blir nog en dos till innan läggdags. Hoppas de släpper under morgondagen, har kuligheter bokade både tors- och lörkväll. Kraschen denna gången beror nog på stress. Eller nog, det beror på det. Blev en omställning när A gick på pappaledighet. Har flängt runt massor sen dess. Tror vi behöver landa lite i det hela. Fs rutiner har blivit lite omkullkastade, tror det är viktigt att hålla sånt även när man är ledig. Så vi får jobba lite på de helt enkelt.
 
Nu har vi gosat ner oss i soffan och kollar på Allsången. Nu är det verkligen sommar! <3
 
Årets artister. Bildkälla.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0