Min kropp verkar tro att den är gravid

Har haft ont i ländryggen nu några veckor. De går upp och ner. Varit hos en naprapat, som i princip sa att det kommer gå över. Har bokat tid hos en annan nappis efter midsommar, har det inte släppt tills dess så vill jag ha en second opinion helt enkelt.
 
Sen har mina eksem blossat upp igen. Eller, jag vet ju inte om det är samma som när jag var preggo. Men de tokkliar och ser lite nasty ut. Sitter på armbågen, av alla ställen, väldigt oskönt ställe att klia på btw! Smorde in med min dunderkotisonkräm igår, och det ser redan bättre ut. Tricket är väl lite att låta bli att klia, men det är inte så lätt alla gånger.
 
Så ja, min kropp verkar tro att den är gravid igen. Vilket jag absolut inte är. Känns ju sådär om jag nu skulle bli gravid, att starta med foglossning och gravideksem. Woho!
 
Har annars haft en helt okej dag. Var på Lindhagen i förmiddags å tränade, Frank hängde på barnpassningen. Hade gått jättebra, han fick så mkt beröm och kärlek av barnvärdarna. Nästa vecka är sista veckan, så typiskt att vi upptäckte detta så sent. Men men. A får utnyttja detta i höst istället!
 
Nu ska vi bädda ner oss och kika finalen av Biggest Loser. Jag hejjar på Simon!
Anonym
2017-06-18 @ 21:07:31

Hejjade också på Simon!

Svar: Tycker Micke var värdig vinnare iaf! :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0