Nappisbesök & bebisdejt

Var idag hos en Naprapat, med min kära rygg. Kände mig inte nöjd med den förra jag gick till, så bytte helt enkelt. Haft jätteont under helgen, men idag har det såklart kännts mkt bättre. Hon behandlade iaf ländryggen med någon form av laser. Det skulle öka blodcirkulationen i musklerna. Hon menade nämligen på att jag nu fått en inflammation i området. Det har blivit en ond cirkel helt enkelt. Så lite läkande behandling med lasern och massage, och rörlighetsträning, så ska det nog ge med sig!
 
Är helt blåslagen på rumpan/ländryggen nu. Hon tog verkligen i, om man säger så! Ska tillbaka till henne i nästa vecka. Tills dess ska jag ha gjort lite övningar morgon och kväll. Ska verkligen lägga manken till, vill bli av med min värk typ nyss!
 
Efter besöket hos Nappis tog jag bussen till Gröndal för en dejt med min kollega Mirjam. Hon fick en liten Klibb för cirkus en månad sedan. Asså sååå liten å göllig! Känns helt galet att F varit så liten! Vi tjötade bort två timmar sjukt fort, så mysigt verkligen!
 
Typ fem sekunder senare kom regnet!
 
Försökte sen söva F i typ 1,5 h. Han vägrar sova. Så nu sitter vi i soffan och kikar på Lotta på Liseberg. Frank härjar runt. Dethär med egentid på kvällen, det är ett minne blott just nu. Försökte få lite magträning och ryggrehab gjord. Gick sådär..
 
Svårt att bli arg på denna lilla sötnos!
 
Vi ska nog bädda ner oss snart, kika Annika Bengtzon-filmen i sängen. Får hoppas lillskrutten somnar tillslut! Alla sovrutiner, allting har blivit grusade. Nackdelen med sommar och ledighet! :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0