Promenad & födelsedagsfirande

Jag och F startade gårdagen med en promenad runt sjöarna med Sofia. Sååå varmt, svettades som en liten griiis. Kring sjöarna, i parken där, hade de smällt upp värsta tivolit för att fira 6:e juni. Bra å veta till nästa år, när F är lite större. :)
 
Vinkade av Sofia vid tuben, å vi knallade hemåt igen. Åt lite rester till lunch och slötittade på TV. Insåg att, vafan, vi sitter inne när det är så soligt å nice ute?! Så vi klädde på oss och gick ut på en liten promenad i området bara. Såg att lilla plaskdammen i Annedalsparken var fylld, får se om det blir något besök där för oss i sommar. :)
 
Typ årets varmaste dag!
 
På kvällen åkte vi hem till Dinah för att fira hennes 31-årsdag. Hon bjöd på bubbel och lite tilltugg. Perfekt avslut på Nationaldagen. :) Vilken ära att få fylla år när det flaggas för fullt!
 
Tänk vilket år Dinah haft! Bröllop, barn, och nu husköp. Inte illa! :D
 
Idag är det onsdag. Man blir så förvirrad när de gäller dagarna asså! Vi räknar ner till pappan ska gå på ledighet. Ska bli så underbart! Det betyder ju dock att min ledighet börjar lida mot sitt slut. Eller, jag börjar jobba 1/9. Så vi har ju hela sommaren! Mailade dock min chef igår och bad om semester i december. Jag hoppas att det ska gå vägen!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0