Tacka nej

Ni som känner mig vet att jag alltid haft hundra bollar i luften. Min fritid har bestått av, till stor del, funktionärsuppdrag i handbollen och Jympaledande för F&S. Har varit mammaledig från handbollen, och lett mammajympa nu sen Frank kom. Och tyvärr kommer jag inte komma tillbaka till något utav de till hösten. Handbollen har jag tackat nej till. Jag kommer inte vilja lägga den tiden på att åka till hallar ute i Nacka, eller Tyresö, eller Märsta. Jag sa att jag kan tänka mig att sitta i Solna och Eriksdalshallen, men fick ett luddigt svar tillbaka som jag inte riktigt förstod. Så då kände jag att nej, jag pallar inte massa tjafs. Känns inte värt om jag bara får 1 match i månaden i en av de hallar jag kan, och det är väl ungefär så mycket jag kommer kunna sitta ändå.
 
Känns jättetråkigt verkligen!
 
Friskis då? Jag önskade pass på tider och lokaler som verkligen skulle passa mig. Och blev erbjuden det sämsta alternativet. Så nej, det blir förmodligen inget jympaledande för mig till hösten. Känner lite samma sak där, har inte tiden att åka till lokaler över hela stan som jag gjorde förut. Jag kände redan innan, att får jag inte tider som skulle passa mig perfekt så skulle jag tacka nej. Nu är det ju förvisso bara första utkastet som är gjort på schemat, så det kanske löser sig i slutändan ändå.
 
Vi får se.
 
Min tanke är iaf att leda mammajympa igen till våren. Då kommer jag vara föräldraledig igen på halvtid, så då finns det ju all tid i världen att leda igen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0