Vagnservice & Öppna förskolan

Har tänkt länge att jag skulle göra en vårservice av barnvagnen, men det har inte blivit av. Fick tipset av en mammakompis om en verkstad i Bromma som fixar sånt. Å mittemot finns en Öppen förskola, där man kan hänga undertiden. Så idag blev det ett besök där. Verkstaden ligger i Blackeberg, och heter Meccus. Så för 295:- är vagnen som ny igen (inte för att den är gammal från början iofs..). Kan verkligen rekommendera det stället, superbra! Man bokar servicen på deras hemsida, och de har tider typ dagen efter. Tummen upp!
 
Läs mer HÄR!
 
Undertiden hängde vi som sagt på Öppna förskolan i Blackeberg (HÄR). Stora lokaler, med massa spännande saker! De har öppet varje dag, och ett späckat schema med aktiviteter. Superbra ställe, kan verkligen rekommendera ett besök där! :) Hade sällskap av en mammakompis här från Annedal, var skönt att inte vara själv första gången.
 
Så där hängde vi på förmiddagen idag. Resten av dagen har varit väldigt lugn. Frank å jag vilade nån timme i sängen, han sov och jag kikade på Grey´s Anatomy. Kollar ikapp säsong 13. Älskar verkligen den serien! Alex kom hem vid halv sex, sen dess har vi ätit lite mat å sådär. Nu röjer Frank runt i sitt rum, och jag har fixat lite saker på datorn (betalat reservationsavgiften på resan, skrivit protokoll från styrelsemötet osv).
 
En rätt okej start på veckan ändå! Känner mig dock lite trött. Jobbat i helgen, så inte mkt till vila då inte. Men snaaaart går Alex på pappaledighet. <3
 
Hoppas ni får en bra vecka! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0