Vinst & alldeles för lite sömn

Galet att Sverige lyckades vinna mot Frankrike igår. Så gött med seger! Sjukt snyggt mål på slutet också. Vore ju grymt om vi faktiskt gick till VM denna gången. Sverige har inte spelat VM sen det gick i Tyskland 2006. Så det är på tiden!


Hade svårt för att somna igår. Alex var iväg, så kom inte till ro förrän han kom hem. Var så uppe i varv av att vi bokat resa å! Sen började Frank stöka, så slutade med att jag la mig på soffan. Framåt tre, när solen började kika fram och det blev alldeles för ljust i rummet, gick jag å la mig i sängen igen. Så har blivit lite få timmars sömn inatt. Typiskt, när en jobbdag i butiken väntar. Dagar som denna önskar jag att jag gillade kaffe!

Jaja, det är bara att kriga på. Hoppas det är mkt å göra i helgen så tiden går fort. Jag längtar verkligen efter min plutt när jag är ifrån honom. <3

Kvällen kommer annars bli lugn bara. Ska nog se ett avsnitt till av krim-serien på SVT. Och försöka sova tidigt!

Hoppas ni får en bra lördag! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0