En händelsefull onsdag

Jag och Frank startade dagen med att möta upp min mamma på centralen vid 10.30. Vi strosade runt på stan en stund, åt lunch inne i Kulturhuset. Efter lunch hade jag tid på Bröstcentrum för en mammografi, mamma och Frank gick runt på stan under tiden.
 
Besöket gick bra! Fick träffa en läkare direkt, som lugnade mig och sa att allt ser helt normalt ut! Att brösten är olika stora är inget konstigt och inget jag behöver oroa mig för! Såå tacksam för att jag fick en tid så snabbt. Nu kan jag lägga det bakom mig!
 
Efter besöket där gick vi förbi Mailboxes. Både mamma och syrran ville ha en syntavla med lillkusin Arvids namn. Sagt å gjort. Så vi gick förbi där för att printa ut dom. Letar fortfarande efter ett ställe att printa i närheten av där jag bor, utan att hitta något prisvärt. Så ja, just nu ligger print-skapandet på is tyvärr!
 
Namntavlor från bynilam.
 
Sen åkte vi hem, fikade lite snabbt och gav F mat, sen åkte vi till MOS för att möta upp syster med familj och Alex. Vi kikade i lite affärer och käkade på Vappis (såklart!). Så mysigt att träffa dom en vardag bara sådär!
 
Inne på POP köpte vi tunnare vantar till F, och så tipsade butiksbiträdet om att de har 100:- rabatt på vindfleecejackor. Har tänkt att vi skulle inhandla en sådan, så var ju perfekt! Köpte en ljusblå i storlek 80. De är ganska generösa i storlekarna, så han kommer kunna ha den över sommaren också.
 
Vindfleece från POP (Bildkälla).
 
Vi kom hem för nån timme sen. Frank och Alex sover, jag har kört ett 10-minuterspass och tittar nu på Harry Potter på Kanal 11. Borde gå och lägga mig jag med, har blivit lite dåligt med sömn senaste nätterna. I morgon är det dags för babysim igen, så förmiddagen blir lugn för vår del!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0