En tisdag

Idag har jag och Frank hängt med Dinah och hennes Stellan. Han är 7 veckor gammal, och typ huuur söt som helst! <3 Vi möttes upp inne vid Kungsan, sen tog vi en promenad mot Djurgården. Åt lunch på en restautang där, och sen gick vi längs Djurgårdsbrunnsviken och tog bron över till Gärdetsidan. Där sa vi hejdå, å vi tog bussen in mot stan. Blev verkligen en låång promenad, så härligt!
 
På eftermiddagen tog jag och Frank en liten lur. Han vaknade vid 4.30 imorse och ville inte somna om. Så både han och jag var lite trötta. Så mysigt att sova med honom! <3 Han är verkligen supergosig ibland!
 
Efter lite middag så tog vi en kvällspromenad här i området. Upptäckte lite gungor i en av parkerna ut mot Ulvsundavägen. Tog lite fina bilder på mina pojkar. <3
 
Frank i sina nya, snabba skor!
 
Frank ligger nu och sover, och vi kikar på Ullared-bästsäljaren-programmet. Lite kul faktiskt, folk är så sjukt innovativa!
 
I morgon är det redan onsdag, sista arbetsdagen för A denna veckan. Jag och Frank har inget speciellt planerat i morgon. Ska nog försöka städa och fixa lite hemma bara. Skulle behövas en rejäl storstädning, men det hinns lixom aldrig med! :/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0