Ett Västerås-brake

 
Jag å lillskrutten packade ihop oss och for till Västerås i fredags, och kom hem igen idag. Inte bloggat något på hela tiden vi var där, det hanns helt enkelt inte med! Blir alltid fullt upp när vi är där. Alex var bortrest, så var bara jag å Frallan som åkte. Lite nervöst att åka tåg med honom själv, men det gick jättebra! Lite drygt att släpa väskan och vagn och allt, men det gick. Mamma mötte upp oss på stationen, och pappa kom med bilen och hämtade väskan. Jag å mamma gick en vända på stan, hon köpte ny mobiltelefon bland annat. På kvällen var jag på Vardagsrum med Carin å käkade middag, F var hemma med mamma & pappa. Supermysigt verkligen! Vi kunde sitta ute, såå varmt och gött verkligen!
 
Väntar på tåget på centralen.
 
Frank fick bekanta sig med gräs för första gången!
 
Lördagen var rätt lugn. På kvällen kom syster med familj över. De hade köpt ett nytt spel som heter Speak out. Man skulle ha nån konstig grej som spände ut munnen, å så skulle man förmedla en mening till sin lagkompis. Asså fyfan, vi skrattade så vi grät!
 
Kanske ska ta med denna till tandläkaren nästa gång?!
 
Söndag då.. Tog en promenad hem till farmor och åt lunch där. Hon är mitt uppe i flytt, så blev inte så lång träff med henne. Tog en promenad hem igen. Blev sen mys hemma bara.
 
Skickade en gos-selfie till en saknad pappa!
 
Frank sov som ett arsel natten mellan sön och mån. I ren desperation gick jag ut på en promenad med honom vid 4, somnade inte om för de. Han var bara nöjd när jag rullade vagnen fram och tillbaka på mattan i hallen. Så blev inte mkt sömn. Och det kändes. Så sjuukt trött! Mamma var hemma, så hon kunde avlasta lite så fick sova ikapp under dagen. Vaknade av att jag kände mig iakttagen, en liten Sixten kröp ner och goooosade med oss. Han är verkligen för go ibland! Frank sov en stund till senare, då hade Sixten smugit sig in dit. Tog en liten smygbild på dom, så himla gulligt! Älskar att Frank blir så glad av andra barn, min lilla skatt! <3
 
Frank och kusin Sixten. <3
 
Måndagskvällen spenderade vi hos Milla & Jonas. Så glad att vi fick till en dejt! Såå länge sen vi sågs. Deras kids är så stora nu, de har byggt hus, mkt har hänt sen sist verkligen! Frank fick finfina presenter av dom också, bland annat en bil som blev väldigt populär!
 
Tisdag sen då, idag alltså. Var iväg på ett möte. Ska vara sådär oskönt bloggig och inte skriva B, men det var ett väldigt givande möte helt enkelt! Lunchade sen med mormor, mamma och syster innan jag å F tog tåget hemåt igen. F sov nästan hela resan, så skönt. Hade gärna krupit ner bredvid honom, tänk att det ser så skönt ut när bebisar sover.
 
Mitt lilla hjärta! <3
 
Kvällen blev en spontanmiddag med Ellen. Jättemysigt! Hade NOLL fantasi, så blev tacos till middag. Alltid gott! Ellen for för en timme sen ungefär. Alex borde vara framme med tåget snart, längtar såååå efter honom!
 
Kikar på Eurovision-semin nu. Tycker Robin Bengtsson gjorde ett bra jobb! Han lär gå till final iaf!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0