Promenad & kompishäng

Fina Lötsjön.
 
Startade återigen min vecka med en promenad runt Lötsjön. Så underbart väder! Stannade till en kortis vid utegymmet, fick beröm av en liten tjej för att jag var så stark! Bra måndagspepp lixom! Sen hörde Sara av sig och ville ses, så gick med raska steg hemåt igen för att hinna duscha innan de kom.
 
Sara, och hennes Miranda kom över för lite lek, struntprat och lunch. Så mysigt att träffa dom! En av nackdelarna att vi flyttade, att vi numer bor så långt ifrån varandra. :( Vi tog sen en promenad, jag vinkade av dom vid stationen inne i Sumpan. Då hörde Emma av sig och sa att de var hemma igen, så jag och F knallade hem till Emma och Thor och hängde där nån timme. Spontana måndagar, det gillar vi! Emma och hennes familj har köpt hus, så de ska flytta. Jättetråkigt, men kul för dom förståss!
 
Så mysigt med alla båtar i ån igen.
 
Selfie, lite färg har man ju fått i nyllet!
 
Å andhonan i ån har fått 10 små bebisar. <3
 
Nu ikväll har varken F eller jag varit på vårt bästa humör. Han är nog övertrött, å jag likaså. Ryggen känns inte alls bra, är depp över att inte kunna komma iväg å träna. Men men. I morgon är en ny dag, ja, som ni vet.
 
 
Anonym
2017-06-02 @ 23:23:09

Så fint kring Lötsjön! 😊

Svar: Verkligen! Perfekt promenadstråk.
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0