Friyay!

Asså så pepp på fredag idag! Veckan har varit lång, och intensiv. Fått mkt gjort, dock bara på bortaplan. Saknar att ha en dag då jag kan gå runt och plocka och fixa hemma. Jag tycker det är rätt rogivande att fixa hemma lixom.
 
Igår var jag och tränade efter jobbet, ett Cirkelfyspass på Friskis i Sumpan. Sååå svettigt, men kände mig ändå rätt stark. Älskar Cirkelfys, så bra och effektiv träning.
 
När jag kom hem efter träningen hörde jag ända ut i trapphuset hur Frank grät och skrek. Blev så himla rädd, lät som att han halvt slagit ihjäl sig! Han satt i badet, och var helt enkelt sjukt trött. Men asså fysatan va han skrek! Aldrig hört något liknande förut. :(
 
Frank sov inne hos oss typ hela natten. Vi nattade honom i hans säng, men efter nån timme var han ledsen och ville inte somna om själv. Ganska mysigt att ha honom i sängen. <3 Inser dock att vi borde köpt en större säng, 160cm blir lite trångt för oss alla tre!
 
Idag slutar jag tidigt, som alla fredagar. Vi åker till Vås ganska snart efter jobbet idag. Ska bli mysigt å hänga med päronen i helgen. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0