Jobb & spontanbesök

Skivstångspasset igår gick bra! Jag hoppas att jag snart är uppe i de vikter jag brukar kunna köra. Hejja!

Imorse var det redigt kallt asså! Frost ute och snorhalt på vägarna. Cyklade, troligtvis för sista gången detta året. Det gick ju inte fort om man säger så.

(null)
Sådär lagom morgontrött å frusen.

Dagen har gått rätt fort ändå. En del å göra på jobbet. Skyndade mig hem sen till en snorig lillskrutt. Han var på BVC idag och fick Mässling/Röda hund/Påssjuka-vaccin. Egentligen får man den vid 1,5års ålder, men då vi åker utomlands om cirkus en månad så fick han denna tidigare. Hoppas att han slipper massa biverkningar å skit bara! Att han är lite snorig beror ju inte på vaccinet.

Min kollega Anneli kom förbi här en stund nu ikväll. Hon var ute på en promenad i området, så hon slank förbi en stund. :) Så mysigt med spontanbesök! Frank tyckte det var väldigt mysigt att sitta i hennes knä och kika på Babblarna. Lilla hjärtat!

Frank har precis blivit nedbäddad. Får nog ställa in oss på lite stök inatt. Hoppas att han får sova ordentligt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0