Lekparkshäng & synundersökning

Vi steg upp först vid 9 idag. Så blev inte mkt till förmiddag. Gick till lekparken vid halv elva. Grått och regnigt, så vi var helt solo i lekparken. Vi stannade bara en kort stund. Frank lekte lite i sandlådan och gungade en kortis.

(null)
En hel lekpark för oss själva.

Åkte sen in till stan för en lunch med Natta. Vi åt på Stories i Kulturhuset. Såå god mat! Tog en räk/avokadosallad med matvete. Första gången jag åt det sistnämnda, var helt ok!

Efter lunchen följde jag med till Nattas jobb för en synundersökning. Var lääänge sen jag var patient, väldigt spännande upplevelse må jag säga! :) Fick iaf bekräftat att synen blivit normaliserad. Gjorde en check under min graviditet, och då behövde jag lite starkare minusglas både på höger och vänster. Idag fick hon fram samma resultat på höger som i mina glasögon, men vänster behöver lite mer minus på både sfären och cylindern. Men det kan jag leva med, är såpass högerdominant så det stör inte så mkt. Så skönt iaf att ha gjort en grundlig check! Natta gjorde ett väldigt proffsigt jobb! <3

Kom hem för en stund sen. Ska baka en kladdkaka och fixa lite till ikväll. Våra nyfunna vänner här i området kommer på middag. De har en son som är 3 dagar äldre än Frank. Så mysigt med vänner med jämngamla barn. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0