Oh crappy day

Startade dagen med sovmorgon. Frank vaknade vid 8, han fick komma in till oss då en stund. Han var så himla glad och go, lilla hjärtat!

Efter det gick dagen mest utför. Vi skippade Andy’s då vi vaknade så sent. Tog en promenad till Willys och handlade lite. Kallt å jävligt ute! Vi stannade till och matade änderna i ån utanför oss, Frank tyckte det var himla spännande!

(null)
Mina fina pojkar!

Lite lunch, Frank sov middag och jag la mig och kikade två avsnitt Greys. Sån sjuk mensvärk, å serier i soffan är de bästa botemedlet. Sen skulle vi fixa lite mat å sådär. Frank var överallt. Rev ner blommor och grejer från bordet, å allmänt stökade runt. Tjafsade med A och som pricken över i-et bajsade F i badbaljan. I ren panik hällde jag ut badvattnet i duschen, lite för snabbt. Så det flöt runt bajskottar över hela badrumsgolvet. Jahapp, var bara å börja skura. Passade även på att röja lite i Franks lilla låda. Han har så himla mkt mer eller mindre nödvändiga produkter.

(null)
Ordning & reda.
(null)
Strax innan han bajjade i baljan.

Ja, kanske är elakt att skriva om att min ettåring bajsat i baljan. Men hey, vem har inte bajjat i badet som liten?! Fråga min syster vad hon har för erfarenhet av småsyskon som bajjar i badet!

Kvällen har annars varit rätt lugn. Ätit lite kladdkaka, kikat ett till avsnitt Greys. Slötittar på Beck-filmen på fyran nu. Ska strax bädda ner mig.

I morgon är de ny vecka, nya möjligheter.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0