Rivstart

Verkligen en rivstart på veckan. Måndag jobbade jag extra på kvällen, vi brukar ha operationsåterbesök på kvällstid ibland. Var hemma först efter 20. Frank sov när jag gick till jobbet, och han sov när jag kom hem. Så hemskt att jag missat en hel dag av hans liv!

Kikade såklart på fotbollen i måndags å. Eller, jag halvsov. Vaknade till när matchen var slut. Kul med fotbolls-VM i sommar!

Tisdag kom. Jobb, tränade en snabbis efter jobbet. Hem, dusch, gos med F, sen styrelsemöte i Brf-en. Kom inte i säng förrän vid 22.

Så ja, jag är lite trött idag. Efter jobbet ska jag hem bara. Behöver tanka lite kärlek. Usch, jag får verkligen en klump i magen när jag tänker på hur mkt av ens barns liv man missar. Jag ser väldigt mkt fram emot att vara mammaledig igen, går ner på halvtid efter nyår. Frank är inne i en period där han lär sig SÅ mkt helatiden. Han är rolig, han skojar och busar massor. Min lilla Klibbis börjar bli stor!

(null)
Hänger med pappan i lekparken. <3

Frank är dock fortfarande lite snorig och hostig. Han har sovit som en liten gris två nätter irad nu. Han har dessutom sovit i egen säng hela natten, båda nätterna. Såå bra!

Nej, dags för lunch!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0