Snö!

(null)
Lycka!

Asså hur mysigt med snö?! Blev så glad när jag kom ut i morse. Marken var täckt av nån cm med snö. Åh, ser så mkt fram emot när Frank ska få leka i snön för första gången. Finns lite pulkaåkningsmöjlugheter här i området, i lagom stora backar. Jag hoppas att han kommer tycka det är kul!

Annars då? Rätt opepp på måndag över lag. Magen är menssvullen, känningar av fogarna (hör de ihop kanske?). Tog en promenad till tuben i morse, skönt men rätt oskönt då jag fick ont. Cykeln är nerställd i källaren, så nu blir det promenad eller buss till tuben i fortsättningen. Tog ca 20 min att gå, tar ungefär lika lång tid totalt med prom+buss. Så får bli lite dagsform som avgör.

Nej, dags att få lite gjort! Trevlig måndag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0