Söndag på en måndag

Hängde på badhuset på förmiddagen. Frank tyckte det var jättekul! Kan verkligen rekommendera badhuset i Sumpan, barnbassängen där var verkligen guld! Vi hängde även lite i den pool vi varit i på babysimmet. Frank busade runt, å tyckte det var jättespännande. Så blir helt klart fler badhusbesök framöver.

Vi rullade hemåt vid lunch. Frank slocknade, å vi lagade lite lunch. Alex for sen och tränade, å jag å Frallan kollade ett avsnitt Greys. Börjat på säsong 14 nu, såå spännande!

Vi åt en tidig middag. Alex lagade stroga, som F åt med god aptit. Han börjar mer och mer äta det vi äter, och det går verkligen jättebra! Vår stora kille!

Jag rullade sen till Friskis för ett jympapass. Passet var helt okej, jag blev helt klart svettig!

Ligger nu å kikar på finalen av Kockarnas kamp. Känns som det redan är rätt avgjort, Tareq har ju sjuukt många medaljer. I morgon är det jobb igen som gäller. Ska iväg å träna sen efter jobbet.
Anonym
2017-11-07 @ 09:14:43

Mysigt med badhuset! Kommer ni gå något mer på babysim?

Svar: Jag tror nog vi kommer gå steg 2 i vår. :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0