Tabbouli & Black Friday

Mötte upp Ellen inne i stan efter hennes jobb. Vi kikade i lite affärer, så sjukt mkt folk! Jag gjorde en del fynd, ffa till Frank. Mkt roligare att köpa kläder till honom än till mig!

Vid 18.45 hade vi bokat bord på Tabbouli, en tapasrestaurang med libanesisk mat typ. Sååå gott verkligen! Var Ellen som valde ställe, å hon gjorde ett riktigt bra jobb!

(null)
Maaaat!

Efter middagen gick vi en sväng till Åhlens. Bästa med varuhus som är öppet till 21! Hittade lite mer fint till Frank, och hittade en julklapp till mormor. Vi har lottat vem vi ska köpa till, och min lott föll då på mormor. Så skönt å ha de avklarat redan. Jag hoppas att hon kommer gilla julklappen!

Kom hem för en liten stund sen. Pendeln stod still, så fick vänta på tåget i typ 45minuter. Såå tradigt! Unnade mig en taxi hem sen från Sumpan, var så länge tills bussen skulle komma och orkade inte gå.

Ska strax bädda ner mig. Frank har dock ockuperat vår säng, hoppas att vi lyckas flytta honom utan att han vaknar. Är alltid spännande dedär!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0