Burr!

Nu är verkligen kylan här för att stanna! Termometern visade 4 grader imorse, så höstkappan åkte på. Lite mysigt med hösten och kylan, men inte så skönt när man fryser ända in i benmärgen. Rummet jag jobbar i idag är iskallt! Har slagit på extraelementet, får hoppas att de ger lite värme.
 
Förkylningen håller annars i sig. Mår dock bättre idag. Var nog klokt att avstå gårdagens biobesök, och istället vila. Alex lagade jättegod carbonara igår, han är så duktig min hemmaman!
 
Idag är veckans sista arbetsdag, för i morgon åker vi iväg på konferens med jobbet. Blir borta en natt. Så visst, det är ju jobb, men inte på samma sätt lixom. Vi ska till Bommersvik utanför Södertälje, skönt att vi inte ska åka så långt! Dagarna kommer gå åt till planering och diskussioner om verksamheten. Vi åker hem sen efter lunch på fredag.
 
Blir första natten jag sover ifrån Frank. Märklig känsla måste jag säga. Men det kommer nog gå jättebra! :) Han vaknade imorse vid 5 och var jätteledsen. :( Lilla plutten. Måste ha drömt något eller så. Han somnar alltid i egen säng på kvällen, men vaknar på natten och vill komma in till oss. Börjar bli lite drygt, men vet inte annars vad vi kan göra. Han vägrar somna om i egen säng nämligen. :/ Såklart lite mysigt att ha honom emellan oss, men sömnen blir ju lite sisådär..
 
Ikväll är jag hemma själv en stund, Alex å Frank åker ut till Vallentuna på eftermiddagen idag. Behöver packa å så i lugn och ro, så det passade väldigt bra.
 
Nej, dags att ta tag i denna onsdag då!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0