Det ÄR skillnad

Jag har länge nu använt hårprodukter från Maria Nila. Kanske inte det dyraste märket, men ändå rätt dyrt lixom. Skulle då vara lite (dum)snål, så köpte nåt billigare schampoo/balsam från Tressemé på typ ÖB. Asså fysatan va risigt mitt hår blev efter de! Strävt, svårt att borsta ut. Helt jävla värdelöst.
 
Så ja, var bara å inse att det är bättre med bättre/dyrare produkter helt enkelt. Gjorde en sökning på Prisjakt, så hittade produkterna till rätt okej pris på Baresso. Aldrig hört talas om den sidan förut, men allt har levererats som det ska så känns legit iaf! :)
 
Köpte de megastora förpackningarna, så nu lär de räcka ett tag!
 
Jag använder volym-serien från Maria Nila. Vettetusan om jag fått så mkt mer volym, men de luktar väldigt gott iaf! Och mitt hår bli jättelent och lätt att borsta. Så kommer inte göra misstaget igen och köpa billigt skit!
 
Du hittar schampoot HÄR, och balsamet HÄR.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0