Håller bloggen på att dö ut?

Dagarna går i ett. Bloggen hinns inte med. Vill så gärna hålla igång den, jag har ju bloggat i över 10år så vore så tråkigt att sluta. Har väl innan snittat ett inlägg om dagen, men numer är jag glad om det blir 2-3 st i veckan.
 
Helgen har iaf kommit å gått. I lördags drog vi till Ikea en sväng. Köpte ny madrass till F, insåg nämligen att han sover på typ världens tunnaste madrass. Håller tummarna för att han kommer sova som en liten griiiis igen! Änsålänge är det lite blandat resultat dock!
 
I lördags kväll var jag på fest hos Sofia&Babba. Asså sjukt nice festlokal de har. Temat för festen var student/college. Riktigt bra tillställning!
 
Annars har jag sovit massor i helgen. Har dragit på mig massa halsont å skit. Inte alls nå kul.
 
Startade iaf min vecka med ett besök på hudmottagningen på Danderyd. Gick där iom PUPPPen, och har fortfarande lite utslag kvar kring mina armbågar. Läkaren trodde inte att det var samma som spökade fortfarande, utan misstänkte snarare glutenintolerans. What?! tänker ni, yttrar de sig i huden?! Ja, tydligen. Finns något som kallas Hudceliaki, som just ger utslag kring armbågarna. Så sjukt random. Så har lämnat hudprov och blodprov idag, som ger svar om nån vecka.
 
Trist om man skulle gått å blivit glutenintolerant.
 
Sjukt om det isf varit de som spökat med magen helatiden? Jag har ju gjort gastro x2, och det ska ha tagits glutenprover. Men har aldrig varit tal om intolerans, så antar att de proverna varit bra?
 
Jaja, blir till å glutenfrossa framöver då. Kan ju vara för sista gången.
 
Ikväll är de final i BL VIP, så taggad!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0