Måndag vecka 44

Klassisk höstlovsvecka, har hela landet höstlov samtidigt?

Måndag igen då. Somande tidigt igår, känner mig dock inte alls utvilad. Frank är lite stökig, känns som jag tappat så mkt feeling när de gäller honom. Jag förstår inte vad han vill alla gånger, och det gör mig väldigt ledsen. Han och Alex har ju mkt bättre flow lixom. Men men..

Idag är det iaf jobb som gäller. Egen mottagning nu på fm, och operationsåterbesök på em. Efter jobbet tänkte jag gå inom Västermalmsgallerian en snabbis, ska kika på ett par skor. Sen hem till mina pojkar!

Fö är jag såå glad att blogg.se uppdaterat sin app, nu kan jag äntligen blogga från telefonen igen! :D

(null)
Happy monday!
Anonym
2017-10-30 @ 13:30:03

Trevlig vecka!

Svar: Detsamma! :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0