Måndag

Frank sov i sin säng heela natten. Asså vilken fest! Var några veckor sen de hände sist! Han har en tendens numer att vakna vid 3-4-snåret och sen inte vilja somna om. Han får då komma in till oss istället, där han då oftast somnar om tillslut. Men inte inatt. Nix. Nej. Nope. Han vaknade vid 6.30, förmodligen av att jag stökade runt i köket. Så lyfte in honom lite snabbt till Alex, där han gosade ner sig med pappa. Asså jag vill ju bara joina dom i sängen då, finns väl inget mysigare än att snosa på sitt barn lixom.
 
Men nej. Off to work! Idag jobbar jag på Korneamottagningen hela dagen. Lite blandat med patienter idag, men blir nog en bra dag!
 
Efter jobbet blir det en snabbis i Västermalmsgallerian. Behöver köpa ny foundation bland annat. Sen hem till mina pojkar! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0