AW på Yuc

Igår gick jag på AW med några kollegor på jobbet. Jättekul att vi faktiskt fick till något. Vi är så himla många, och det är svårt att få till något där ALLA kan hänga på. Så denna gången blev vi ett lite mindre gäng som styrde upp det hela. Vi sågs först hos en kollega som bor på Odenplan, sen hade vi bokat bord på Yuc. Är en mexikansk taco-tapas-restaurang. Jättetrevligt ställe! Har ätit där en gång tidigare, och var minst lika nöjd denna gången!
 
Varmrätt, entrecoté-tacos och sötpotatispommes.
 
Efterrätt, nån sandwich-glass med hasselnötter.
 
Maten var verkligen huuuur god som helst! Vi tog in lite nachos till förrätt. Sen åt jag entrecoté-tacos och sötpotatispommes. Så gott verkligen!
 
Har anställts en del nya under tiden jag varit mammaledig. Klart man är ju lite fundersam på hur gruppdynamiken ska bli när man kommer tillbaka. Men änsålänge känns allt verkligen jättebra! Verkligen jättetrevliga kollegor vi fått!
 
Nej, dags att ta tag i denna torsdag. Som är som en fredag då jag är ledig i morgon. Tjoho!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0