Bra helg!

Då var det söndag igen. Helgen har gått alldeles för fort. Haft en bra helg verkligen. I fredags var vi hemma och tog de lugnt bara. Vi hade tänkt kika nån film eller så, men F vägrade sova så kvällen blev som den blev.
 
Jag startade sen min lördag med ett jympapass på F&S. Sååå skönt å träna igen. Förkylning har hindrat mig allt för länge, men nu ska jag väl vara någorlunda på banan igen. Nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags att leda mitt premiärpass för terminen. Bara sådär tre veckor efter terminsstart! Har tagit ett vick på torsdag, och på fredag är det mitt ordinarie.
 
Sen hem, duscha, och fixa i ordning sig inför kvällen. Vi var bjudna på 55 (30+25)årsfest ute i Vallentuna. Lämnade Frank hos svärisarna, han fick hänga där under kvällen. Festen var riktigt rolig! Vi åkte dock hem ganska tidigt, vi sov hos svärisarna vi med. Var hemma strax efter midnatt,
 
Peppade på galej!
 
Åkte hemåt vid halv elva idag. Alex åkte sen iväg på fotboll, å jag å Frallan hängde med Ellen. Blev en prom till sjöarna, lite stopp i lekparken för lite gungande, och sedan hemåt igen. Åt lite frukt till mellis, innan hon for hemåt igen. Var riktigt varmt ute idag. Älskar sensommaren!
 
Min lilla buskille!
 
Glad att jag å F fick lite "egentid" idag! Å mysigt att vi fick Ellen som sällskap å. :) Alex kom hem strax efter att hon for. Blev lite plockande å fixande härhemma innan F somnade. Nu har vi ätit en sen taco-middag och kikat på Hollyoodfruar. Ska strax bädda ner mig, behöver få en god natt sömn inför en fullspäckad vecka.
 
Trevlig söndagskväll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0