Ekorrhjulet

Livet har börjat komma ikapp. Har lite panik över att återigen vara i ekorrhjulet. Veckorna springer förbi. Långa arbetsdagar, någon timme med Frank, sen städa/plocka/fixa/träna. Det som blir lite eftersatt är tiden tillsammans med A. Hur hinner folk med allt?
 
Igår fick vi lite egentid iaf. Vi var i Solnahallen och kollade på Ricoh-Hammarby. Frank var hemma med faster. Matchen i sig var rätt dålig. Dåligt tempo, mkt tekniska fel. I andra halvlek blev det lite mer fart å fläkt. Hammarby vann iaf tillslut med typ 2 mål.
 
Ricoh-Hammarby
Var mysigt att komma iväg en sväng. Blev dock att vi hetsade hemåt efter matchen, var verkligen kaos med bilar på parkeringen! Bäddade ner oss, och kollade Biggest Loser VIP.
 
Idag är det tisdag. Det regnar en del idag, och är typ svinkallt. Antar att hösten är här nu. Fingervantarna åkte på i morse iaf. Sovit rätt okej inatt ändå. F vaknade vid 3 och ville inte somna om. Så han fick komma in till oss. Mysigt, när man väl somnar. Rätt omysigt att få massa sparkar i ryggen innan dess. :P
 
Längtar lite extra efter mina killar idag. Jag är så glad och tacksam för att allt flyter på hemma. Frank har det jättebra med sin pappa, men jag önskar såklart att jag också kunde vara hemma. Ser sååå mkt fram emot att gå ner i tid efter årsskiftet och vara hemma med honom tre dagar i veckan. Känns som att det är det jag lever för nu!
 
Idag är jag återigen på keratokonusmottagningen. Börjar kanske bli lite enformigt?
Emma - mode - mamma
2017-09-19 @ 08:42:45
URL: http://nouw.com/lillemmish

ha en bra tisdag


kramis

Svar: Tack! :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0