En vecka

Bloggen har ekat tomt. Livet kom emellan. Hur får folk ihop det?! Jag jobbar långa dagar, är hemma strax efter 17. Frank går och lägger sig vid 19-19.30. Tränar jag efter jobbet får vi max en timme tillsammans på kvällen. Det räcker ju inte! Det blir alldeles för lite. Jag kommer verkligen leva för helgerna.
 
Jag vet inte om jag inbillar mig, men Frank tyr sig väldigt mkt mer till sin pappa nu. Det är ju han som är hemma på dagarna, så är ju inte så konstigt. Men det känns lite ledsamt.
 
Hur känns jobbet då? Jo, men det känns bra! Behövdes bara typ en dag för att komma in i allt igen. Har knappt hänt nånting på det året jag varit borta, på gott å ont! Många kollegor verkar iaf genuint glada över att jag är tillbaka, och det gör ju det hela så mkt enklare såklart. :)
 
Annars då? Hostar massor fortfarande. Eller, inte massor, men det är sjukt irriterande. Har inte kunnat träna på 4 veckor typ. Premiären av mitt baspass blir hela tiden uppskjuten. Nästa vecka har jag dessutom tagit på mig ett vick, så måste hinna träna lite innan dess. Har bokat in mig på ett medelpass både på lördag och tisdag. Ber till gudarna att orken är hyffsad iaf!
 
Idag är det annars fredag. Vi slutar ju tidigt på fredagar, men idag ska jag på HLR-utbildning så behöver stanna kvar en stund. Vi har inte så mkt planerat för kvällen, blir nog bara lugnt hemma. I morgon ska vi på födelsedagsgalej ute i Vallentuna, så ska sova hos svärisarna. Frank får hänga med dom under kvällen. Första gången han ska sova borta, typ själv. Vi ska ju också sova kvar där. :) Å sen på söndag ska A iväg på match, så jag å Frallan får en dag tillsammans. Det behövs! <3
 
Nej, nu är pausen slut, back to work!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0