God morgon torsdag!

Man bara vet att dagen kommer bli bra när man får ett sånt mail! #stenhård
 
Spenderade merpartern av min natt på soffan. Frank somnade rätt tidigt igår, och vaknade vid 3. Kul. Han fick flytta in till Alex, och jag la mig på soffan för att iaf få några timmar till på sömnkontot. Mitt humör är inte det bästa när jag är trött, så är det bara. Men man blir ju glad när man får Stenhård Erektion på mailen. Precis vad jag behöver!
 
Tänkte träna efter jobbet idag. Behövs. Inte rört på mig på hela veckan. Så mkt annat som händer helatiden, och egen träning blir lixom prio 32 på listan. Iofs ingen ursäkt, då jag tydligen tycker att Biggest Loser VIP platsar kring 23 på listan. Kanske borde se över den?
 
Ser iaf fram emot helgen. Lite småsaker planerade, men blir rätt lugnt i övrigt. Alex ska på fotboll på söndag em, så jag å Frallan får roa oss på egen hand.
 
Men först ska vi slå ihjäl denna torsdag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0