Jobb & promenad

I morse var det tuuuungt att gå upp. F stökade från typ 2-4. Vettefasiken vad det beror på, någon av alla utvecklingsfaser antar jag. Han är ledsen å stökar, är trött men vill inte somna om. Så ja, när klockan ringde 5.45 ville jag mest slänga ut den genom fönstret och somna om.
 
Haft en bra jobbdag iaf. Hade egen mottagning hela dagen. Var rätt många återbud, så fick en lugn dag. Alldeles för lugn tillochmed?! Dagarna går så mkt långsammare när man har lugnt!
 
Åkte hem direkt efter jobbet. Har inte kommit mig för att varken lämna blod eller lämna in mitt halsband. Efter jobbet vill jag bara hem, hem till mina pojkar! Alex gick ut å sprang en vända, och jag å F gick en liten promenad. Älskar sensommar/tidig höst, luften är så lätt att andas på något sätt. Vi gick iaf till Lönnebergaparken och gungade lite, och sen en omväg genom området hem. Spanade på bygget vid Tappvägen och Annedalsvägen, undra om vi bor kvar här när allt är klart?
 
Lillgrisen börjar bli stor!
 
Frank sover sen en timme tillbaka. A flaggade för fotboll på TVn ikväll. Jag funderar seriöst på att gå och lägga mig redan nu. Det är ju en dag i morgon också! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0