Mini Rodini?

Jag gillar de enklare plaggen från märket Mini Rodini, tycker dock att vissa av deras prints kan vara lite för mkt. Har speciellt fastnat för deras Pico-jacka, tycker att den är jättefin. Men alldeles för dyr. Letar begagnat på Tradera, utan att hitta något. Blev då tipsad att de säljs "Mini Rodini"-kläder på Wish. Svinbilligt. Så har beställt en jacka och en ryggsäck. Ska bli väldigt spännande å se vad som dyker upp i brevlådan.
 
Mini Rodini på Wish?
 
Jag fattar ju att det inte kan vara äkta produkter till det priset. Och jag är överlag väldigt skeptiskt till kopior. Men vafan, plaggen var så himla billiga så är det bara skit som kommer så gör de inte så mkt! Är väl den moraliska aspekten som gnager lite dock. Det sägs ju för övrigt att typ 90% av alla LV-väskor är fejk. Det är inte illa!
 
Någon annan som beställd kläder från Wish? Hur har de varit i kvalité?
Anonym
2017-09-13 @ 13:36:02

Har beställt en väska, och en jacka. Helt ok i kvaliten.

Lisa
2017-09-13 @ 19:36:02

Jag har beställt jackor till Lill-tjejen. Började med en men de var så himla fina så jag var tvungen att beställa i flera i olika färger. 😊 Sen har jag beställt diverse toppar med väldigt varierande kvalité.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0