En söndagseftermiddag

Fått en hel del gjort idag. Ledde pass på F&S vid 15. Fullt ös, riktigt svettig efteråt. Bra känsla! Gillar att leda pass på söndagar. Stänga veckan lixom. Jag leder varannan söndag, vilket är skönt så man inte behöver "låsa" varje helg. Dock har jag bett om vikariehjälp passet om två veckor. Alex ska på Bajen-match då, var visst nåt derby tillochmed. Så det får väl gå före.
 
Annars har vi faktiskt fått en hel del gjort idag. Tvättat typ tusen maskiner. Röjt en del, så skönt!
 
Åt pulled pork till middag, som fått stå i ugnen i typ 5h. Såå gott! Åt de typ som tacos, dvs i tortillabröd med grönsaker och lite tillbehör. Mums!
 
Sitter i soffan nu å kikar Mästarnas mästare. Frank somnade redan vid 19, så blev en lugn kväll för min och Alex del. Ska bädda ner mig när programmet är slut, jobb väntar i morgon så behöver lite "skönhetssömn".
 
Hoppas ni haft en finfin helg, och ser fram emot en ny vecka!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0