God morgon söndag!

Ligger och drar mig lite i sängen. Grabbarna är redan uppe. Vi brukar turas om på helgerna att gå upp med F, å idag är det min tur att få "sovmorgon". Jag vaknar dock alltid vid 7 ändå, men bara grejjen att få ligga kvar och dra sig är guld värt! På söndagsmornar släpper även en av mina favvo-youtuber sitt veckoavsnitt på sin kanal. Hon är en gammal klasskompis från gymnasiet som vloggar om sitt liv med hus, karl och två barn. In å följ henne vettja (HÄR)! Hon behöver lite pepp just nu, jag förstår henne att det är svårt att få tiden å räcka till! Herregud, hur gör folk lixom?!
 
Idag är planen iaf att vi ska fixa lite i lgh. Få upp all inredning i Franks garderob. Vi lär inte kunna göra så mkt i källaren idag, det får vänta till nästa helg. Ska även börja lite smått med vår garderob. Igår tog jag nämligen tag i lasset med kläder från pre-graviditeten som har legat nerpackat i källaren. Alltså jag kunde ha förvånadsvärt mkt av plaggen ändå! Byxor som jag minns satt tight redan då fick jag på mig. Alltså glädjetårarna över de lixom! Så ja, nu har min garderob blivit dubbelt så stor (innehållsmässigt alltså!) bara sådär! Helt klart ett angenämt problem! De jeans och sånt jag inte fick på mig ska Anneli få gå igenom, de hon inte vill ha åker till klädinsamling.
 
I eftermiddag, dvs kl 15, leder jag pass på Friskis. Ska bli kul! Börjar dock tröttna lite på mitt pass. Jag har varit sjukt bekväm (läs: lat!) och återanvänt ett gammalt pass sen jag började leda i Sumpan. Med några nya låtar bör tilläggas. Så de känns rätt uttjatade. Jag känner dock att jag står inför ett val till höstterminen, fortsätta eller ta en paus? Mer om det i ett eget inlägg!
 
Nej, dags att ta tag i den här söndagen. Först, pannkaksfrulle!
 
(null)
God morgon söndag!
Hanna
2018-04-15 @ 13:35:21

Vad heter hon då? :)

Svar: Oj, länken hade fallit bort! Elin Kungsman heter hon, du hittar hennes kanal här:https://www.youtube.com/channel/UCeZjYQDICKaK_9ro7Rtxoyw
Kram!
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0