Måndag, ny vecka

Asså jag var sovit så jävla dåligt inatt. Vi är kvar hos mina föräldrar. Frank somnade sent igår, och han har stökat typ hela natten. Så ja, jag är helt slut idag. Vi ska ta tåget hem vid 10, sen är planen att vi ska ut till svärisarna i Vallentuna i em. Får se hur det blir med det för mig, skulle helst bara dra täcket över huvudet och sova bort hela dagen.

Jaja, nog om de! Det är måndag iaf, och ny vecka. Och ny månad (eller ah, igår!). Är ju röd dag idag, så denna veckan kommer jag bara jobba 1dag. Hur nice?! Hur ska jag kunna gå upp och jobba heltid efter semestern?!

Har en del skoj planerat i veckan, så det blir nog bra! Ska komma igång och träna lite igen, det ser jag fram emot!

Nej, dags att väcka F! Ha en fin dag! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0