Mördarpass & sommarkänslor

Började min söndag med att slinka in på ett IntervallFlex-pass på Friskis. Vaknade pigg och glad, det får man ju ta tillvara på. Asså fysatan vilket jobbigt pass! För det första var passet 10min längre än det brukar, 70min ist för 60min. Och det märktes kan jag säga! Passet är upplagt så att först kör man intervaller i 6 olika block. Mkt flås, mkt styrka, mkt av allt. Sen är det ca 20min flex/rörlighet på slutet. Så himla bra upplägg. Man kör skiten ur sig, och sen får man götta sig lite i megastretch. Jag gillar verkligen upplägget med intervaller, så det passade mig perfekt verkligen.

(null)
Röd å svettig efter passet.
 
När jag kom hem så gick Alex i princip. Han skulle iväg på fotboll. Jag duschade, Frank fick lunch och sov sen 2h. Jag slumrade också till en stund då, så skönt. Vid 14.30 kom Ellen. Vi fikade med lite frukt och bara pratade massa strunt. Vädret klarnade upp sen, så vi tog en promenad in mot Sundbyberg. Frank gick heela vägen. Han har nog aldrig gått så långt förut. De många vattenpölarna gjorde nog hans promenad mer angenäm. Finns visst inget roligare än att hoppa i dom!

(null)
Du å jag Ellen.
 
Vi sa sen hejdå till Ellen vid tåget och knallade hemåt igen. Jag fick sån längtan efter sommar, så blev en somrig middag bestående av lax, potatis och gräddfil. Asså såå gott verkligen! Alex kom hem lagom till middagen.

(null)
Mat!
 
Vi har nu satt oss i soffan med lite popcorn och ska se finalen av Mästarnas mästare. Jag hejjar såklart på bollaget! Frank verkar dock inte vilja sova, så får se hur kvällen artar sig.
 
I morgon jobbar jag igen. Dag före röd dag, så har lite kortare dag att se fram emot. Det gillar vi. Har sen bokat tid för vaxning vid 16. Tänkte jag skulle hinna med en pedikyr där emellan å. Vill få lite vårfina fötter.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0