Mysig tisdag

Tog cykeln in till Sumpan i morse. Verkligen ett vårtecken! Okej, det var rätt jävla kallt å cykla. Men ändå!

Jobbat idag. Var på keratokonusmottagningen. Dagen rullade på rätt bra ändå! Lagom mkt å göra. Efter jobbet for jag in till stan. Gick förbi Mailboxes å printade en syntavla jag gjort. Gick sen förbi och lämnade den till Carro på hennes jobb. Kul när vänner&bekanta hör av sig och vill beställa en print. Hon skulle ge bort den i doppresent. Hoppas mottagaren blir nöjd! :)

(null)
Till en liten James. Kika in på @bynilam på Instagram om ni är nyfikna.

Mötte sen upp Ellen när hon slutat för dagen. For hem till henne. Hon bjöd på riktigt god mat! Lax med massa goda tillbehör, så himla smarrigt! Sån lyx att få bli bjuden på hemlagat. Vi parkade sen i soffan. Drack te och åt jordgubbar, å kikade på programmet Vem bor här (tror jag de heter?). Å gosade med Ellen och Tommys fluffiga katt. Så himla gosig!

(null)
Så gott!

(null)
It’s so fluffy!

Kom hem för en stund sen. Bäddat ner mig å ska kika Biggest loser från igår. Ny säsong som dragit igång. Lite kul å följa deras förvandling.

I morgon är det Frank-dag igen. Blir nog en vända till ÖF.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0