Naprapatbesök & lekparkshäng

Jag och Frank tog en promenad till Tornparken i Sumpan efter hans sovstund. Mötte där upp Anneli. Massa barn som lekte där idag, till Franks stora förtjusning! Jag lämnade över F till Anneli, och knatade bort till Nappisen. Så glad att hon kunde ta emot mig idag. Hon behandlade med laser och värme, så himla skönt. Hon tyckte inflammationen gått ner avsevärt, och smärtan borde släppa helt snart. Hon påpekade vikten av att faktiskt göra mina stretchövningar för att förebygga nya inflammationer. Ska verkligen försöka hålla i detta nu. Det tar ju faktiskt inte många minuter att göra övningarna. Ska stretcha både sätet, höften och ryggen. Måste få upp rörligheten.

När jag var klar hos nappis gick jag tillbaka till parken å mötte upp Frank och Anneli. Busade runt där en stund till. Så himla tacksam över att Anneli kan hänga med Frank, riktig lifesaver!

(null)Tur att man har barnasinnet kvar!

Vi sa sen hej då till Anneli, och gick å mötte upp Alex som kom från jobbet. Tog en promenad hem i det underbara vädret! Gått med vinterkappa idag, aaaalldeles för varmt. Får leta fram vårjackan i morgon. Så glad att våren är här för att stanna!

Vi lagade lite middag när vi kom hem. Sen drog Alex ut för å stöka lite, så jag å Frallan har haft myskväll. Han gick iofs och la sig vid 20, å jag har kikat dansen. Ska göra mig redo för sängen tänkte jag, kikar resultatshowen där. Sen är det god natt!

Nej, först ska jag göra mina övningar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0